Grund­ejer­for­enin­gen Fugle­bæk Å

Der indkaldes herved til ordinær generalforsamling 

Lørdag den 29. april 2017 kl. 10.00 
Restaurant Strandlyst Lyngvej 199, 4560 Vig

Med følgende dagsorden i henhold til vedtægterne:

1. Valg af dirigent

2. Beretning om foreningens virksomhed v/ formanden

3. Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse & fremlæggelse af budget for det kommende år v/kassereren.

4. Indkomne forslag
Skriftlige forslag fra medlemmerne skal være formanden i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen.
Formand: Martin Damm; fuglebaekaa@gmail.com

Bestyrelsen foreslår at fjerne følgende tekst i § 3 i vedtægterne; 
”For at optages som medlem skal hver parcelejer indbetale et indskud, stort kr. 50,-. 
Medlemmerne er pligtig til at melde adresseforandring senest 8 dage efter flytning. 
Ved ejerskifte betales nyt indskud. Ved dødsfald indtræder derimod direkte arvinger i foreningen uden at betale nyt indskud”. 

Ny praksis er herefter at bestyrelsen opkræver 500 kr. for forespørgsler fra ejendomsmæglere ifm. ejerskifter. 

5. Valg af bestyrelse, revisor og suppleanter.
Følgende medlemmer er på valg:
Bestyrelsesmedlem: 	Charlotte Roberg (ikke villig til genvalg) 
Kasserer	: 	Peter Ahn (ikke villig til genvalg) 
Formand: Martin Damm (genopstiller) 
Yderligere valg:	
1.Suppleant.
2. Suppleant.
Revisor
Revisorsuppleant

6. Eventuelt.



Bestyrelsen informerer:

1. HJEMMESIDE. Vores forening har fået en hjemmeside: Det er den du ser nu.

2. Strandrensning vil i år blive afholdt lørdag den 29. april kl. 13:00 Mødested: Ved bommen for enden af Fuglebæksvej.
Efter strandrensning serveres grillede pølser og øl/vand. Mød op med et smil og tag din nabo med.

3. Afbrænding af bål i vores område med lyng og nåletræsbevoksning er forbudt
Se Odsherred kommunes regler for afbrænding i Den lille grønne

4. Bortkørsel af grenaffald bliver fra uge 20.
Max. mængde er ét læs pr. grund. Ved større mængder må den enkelte grundejer selv sørge for bortkørsel eller betale for det overskydende. Tidspunktet er fastsat med henblik på, at der ikke ligger skæmmende og brandfarlige kvasbunker langs vejene i sommersæsonen. Benyt evt. også den kommunale ordning om storskrald og grenaffald som angivet i ”Den lille grønne”. Det henstilles til grundejerne, at grene til bortkørsel ved grundejerforeningens foranstaltning i uge 20 tidligst må lægges ud til vejen efter 1. april, så der kun ligger grenaffald langs foreningens veje fra 1/4 – til ca. 14/5.

5. Beplantning mod vejene Bestyrelsen henstiller til alle grundejere at overholde reglerne om beskæring af ”beplantning mod vejene” – se anvisning i pjecen ”Den lille grønne” – så vi ikke udsættes for, at de vognmænd, der står for renovation, kvasbortkørsel, skrabning af vejene m.v., nægter at udføre arbejdet.

6. Vedligeholdelse af vejene
Vejene vil blive repareret efter påske. I mellemtiden vil bestyrelsen opfordre alle lodsejere til at deltage i lapning af huller i vejen ved brug af de udlagte grusbunker.